norhayati's FotoPage

By: norhayati esa

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  [8]  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 27-May-2009 11:03 Email | Share | | Bookmark


Assalamualaikum semua....

Beechwood Park
Derby ~ 22 hb May 2009

Majlis pembukaan perkhemahan bermula di Derby jek...dekat jek dlm 30 minit jek dari rumah. Kali ni mmg tak plan nak g jenjalan...cuma nak bwk budak2 kuar rumah....berjimba2 (tiru ayat kak Fae) keh keh keh...
Ada 7 kuarga yang teruja nak pegi....Azman/Zana, Kak Haty/Adzhar, Zul/Farah, Zul/Wan, Wan Hazli/Zehan, Nazrul/Nadira dan aku ler...

Aku malas nak citer panjang lebar....korang layan jek ler gambo2 yang sompek ku senap...









































Friday, 22-May-2009 09:34 Email | Share | | Bookmark


Assalamualaikum semua...
Alhamdulillah..Sabtu yang lepas kat rumah aku diadakan majlis Helwa...(utk kaum wanita sahaja). 16hb Mei 2009 kul 4.30 ptg.... majlis telah diadakan dengan cukup meriah dengan kehadiran rakan2 yang sentiasa menyerikan hari2ku...makasih orang sume kerana sudi datang..siap memasing bwk kuih dan buah tangan...sampai tak muat meja aku. Pelbagai jenis aneka kuih muih.....pesta makan jadiknya...tp sayangnya rumah ku tak cukup besar tuk memberikan keselesaan pada korang...ada yg dah duduk tak bole bangun..esp yg ada anak kecik..ada yg makan kat tangga, ada yg makan kat dapur....alahai shiannya korang.....makanan byk tp mungkin tak puas makan kan sbb tak dek ruang.
sori la korang kalo layanan tak memuaskan....maklumler puan rumah sibuk....
aku rasa ni sume sebab aura mee siput yg ku war2kan ituw....haha..memasing sume nak merasa mee siput..harap2 sume orang dpt merasa sorang sikit yek.....

Korang layan jek la gambau2 yang menyerlahkan kegembiraan wajah2 tetamuku...alamak lupa nak snap gambau tuan rumah da......ishhh...tak pelah korang tengok la kat fp helwa kang kalo nak nengok rupa tuan rumah yang cantik manis ituw.....hahaha (sambil masuk lam bakul).

Zasssssszzz












Monday, 18-May-2009 16:12 Email | Share | | Bookmark


09 April 2009
Walaupun tarikh ni dah sebulan lebih berlalu tp aku nak update gak..sbb ari tu tertunggak dek gambo Scotland yang berlambak2 tu. Hari ni birthday puteri sulong aku..Umairatul
afiqah yang ke 12 tahun. Kami tak ler buat sambutan sesangat...tak jemput reramai pon ..jiran2 terdekat jek ngan sorang dua kawan Umairah...maaf ler korang sume tak dpt nak jemput reramai....rumah sempit ler...

Ni ada ler sikit gambar masa buat majlis kecil2 an tu...
Semoga anak ibu ni menjadi anak solehah...diberkati Allah dan berjaya dunia dan akhirat...Amin..





Monday, 18-May-2009 10:02 Email | Share | | Bookmark


Ulang tahun perkahwinan yang ke 13 tahun....diam tak diam anak aku dah 4 orang....dah 13 tahun rupanya aku bernikah dengan insan terpilih yang sememang Allah takdirkan yang terbaik buatku Md Nazri Othman.....
Kami menikah hari Jumaat 17 May 1996..Majlis rumah perempuan 19 May dan belah lelaki 25hb May 1996.
Dikurniakan cahaya mata seramai 4 orang Umairatul Afiqah, Nilam Maisarah, Hud Saufi dan Dhia Thuraya.
Hari ni tak dek buat sambutan apa2..cuma kami berborak2 malam selepas kul 12 mlm tu mengimbau semula detik aku gugur taun lepas...sbb tarikh anniversary ni sama dengan tarikh aku gugur taun lepas....so mood nak meraikan anniv ni rasa cam tak sampai jek..lebih kepada mengingati saat2 aku pengsan kat bilik air...paramedik datang..dan aku terlantar...seminggu gak kekanda aku buat sume keje rumah...dah aku tak leh bangun kan.
Kenangan yang pahit...tapi manis tuk dikenang....

Aku mengharapkan jodoh yang dipilih oleh Allah ini akan membawa kami sekeluarga untuk hidup kekal di syurga Firdausi nanti...Amin...





Friday, 15-May-2009 09:16 Email | Share | | Bookmark


13hb April 2009
West Midland Safari

Ni aktiviti aku bulan 4 aritu...memulanya ana/ajis yang nak pegi...pastu aku plak bersemangat nak g...tetiba ana tak jadik g plak...last2 aku..eija..ngan zehan plak yang bergather2 bersemangat. Mak buyung tu tak hingat gak...nasib tak terberanak kat Birm....lepas 2 hari balik (Isnin ) maka lahirla..Nur Aleesya Sofea...nasib tak terberanak kat kandang rimau kat safari tu....hahaa





















sehingga berjumpa di entry akan datang....


[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  [8]  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net