norhayati's FotoPage

By: norhayati esa

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  [3]  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Thursday, 25-Mar-2010 22:12 Email | Share | | Bookmark
Manchester City & Old Tradford

Ni gambo adik ipar aku g nengok bole kat Old Tradford plak....minat sangat ngan bole bujang sorang ni...tp dia bukan ler fanatik Man U dia...minat Liverpool tp tiket ke Anfield tak dpt...dpt yg ni aje...jadi ler Jit ek ..wat ilang kempunan....kui kui kui














Thursday, 25-Mar-2010 21:40 Email | Share | | Bookmark
Nottingham UK

Tak habis lagi gambo...mak jalan2 UK..kali ni bandar Notts pulak
sempat gak g windmill...tgk proses wat tepung cara tradisional..sempat gak beli tepungnya...sedap gak...cuma tak putih bersih cam yg beli kat kedai tuh...ada coklat2 sket..










Tuesday, 16-Feb-2010 18:33 Email | Share | | Bookmark
Kunjungan dari Pontian, Johor (Part 1)

Ni gambar2 masa keluarga mertua aku dtg sini pada 28/01-14/01/2010
Alhamdulillah dapat gak derang merasa kedinginan snow yang mencurah2 selepas hari ke 6 derang berada di tanah inggeris ini..
















Tuesday, 16-Feb-2010 14:25 Email | Share | | Bookmark
Winter@Nottingham 050110

Salam...

ingin untuk mengabadikan gambar2 winter yg masih dlm simpanan....






Tuesday, 19-Jan-2010 09:59 Email | Share | | Bookmark
Cuti panjang Ujung tahun...

Assalamualaikum wbrkth..

Sahabat Fp ku sekelian....

Akhir2 ni malas betul nak hupdate fp ni..maklumler skrg ni dah byk komitmen lain..
Ni aku nak letak gambo masa cuti kristmas Ujung taun 2009. Kita org kat UK ni mengambil kesempatan cuti kristmas utk sopping sbb masa ni la sales gilos2 murah. Tapi aku tak amik gmabo masa sopping sbb tak sempat..maklumler berebut2, lagi pon malas nak angkut cik canon tu ... mana nak angkut brg2 soppin lagi kan...so baik ditinggalkan saja. Ada amik gambo sekping je kat travelodge wat kenang2an. Gambo sama lak tu cam taun lepas punya...nasib aku salin baju kalo tak mau korang kata aku amik gambo taun lepas hehehe.

31hb Dec plak kami kat sini teringin nak main bowling. So pakat2 ler reramai g main bowling. Ada yg dah biasa main ada yg baru sekali dua main ada yang tak penah langsung pegang bola bowling tuh (hehe aku ler tuh)..entah ler kat msia tak teringin langsung nak main. Lagi pon budak2 muda je yang main mende ni...tp kat sini org2 berkeluarga yang main.. so tak segan sangat kalo bwk anak menciak miak pun....

Ha korang layan je la gambo2 yang sempat aku snap.













[<<  <  1  2  [3]  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net