norhayati's FotoPage

By: norhayati esa

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  [2]  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 13-Apr-2010 10:06 Email | Share | | Bookmark
legoland part 2 ~ 28hb Mac 2010

sambungan entry sebelum2 ni...




Anak2 aku ni kalo jumpa air mmg mmm ini ler jadik nyer...nnt kalo blk msia nmpk ujan lebat sah2 geletis nak main ujan...

















Tuesday, 13-Apr-2010 09:47 Email | Share | | Bookmark
05th March 2010

Hari bersejarah bagi seorang yang bernama Nur IzanSyahriah Hussien

Hari menuai setelah berladang selama lebih kurang 5 tahun..susah senang dilalui bersama suami tersayang dan sahabat handai

Akhirnya penat lelah kini terbalas...tiada kata dapat dirungkai keluali ucapan tahniah setinggi2nyer

Semoga kami2 yang masih berjuang akan menjejakimu......aminn...

Gambar ini khas utk tatapan nasibah...





Tuesday, 30-Mar-2010 12:47 Email | Share | | Bookmark
Legoland, Windsor United Kingdom

27 & 28 March 2010
Penantian anak2 selama ini telah tercapai bila mana petang Jumaat kami bertolak dari Notts ke Windsor. Dedulu derang meleleh nak g Disneyland Paris....pon dah tertunai. Skrg ni mimpi2 nak g Legoland plak. 2 minggu terakhir tu memasing dok asik countdown je....How many nights more ibu....?..Jenuh ler aku nak menjawab..many more nights to sleep...keh keh keh...
bila dah ujung2 tu lagi ler kerap derang menyoal...sabo jek la,....agaknya kalo kekecik cam derang pon cam tu jugak gaknyer...
Lenguh lutut aku ni tak habis lagi...mlsnak melenguhkan jari plak..korang layan je ler gambo2 ni


New look of travelodge





Laki aku sampai muntah2 naik mende alah ni....gayat giler ooooo













~tammat~



Monday, 29-Mar-2010 14:55 Email | Share | | Bookmark
Anfield Stadium & Everton

Kali ni menjelajah ke Liverpool utk memenuhi hasrat adinda iparku yang keminatan bola...sibuk nak masuk stadkuim Anfield...so jom layanzzz
















Hari tu sempat gak aku singah umah Kak Faezah....akak ni aku kenal melalui fotopage...tak sangka plak bole g rumah dia...siap aku ordernak makan lagi...kui kuikui...tak malu sungguh..
Dah selamat pun dah akak fae ni balik msia ujung bln 3 ni
Semoga kita jumpa lagi kat msia nnt kak...mekasih la sudi menerima tetamu dlm kesibukan akak memacking brg...



Tak habih lagi cuti2 UK....keluarga mertua aku nih....bersambung kat london plak....huhu..jenuh aku upload....tak pe tuk kenang2an










Friday, 26-Mar-2010 10:39 Email | Share | | Bookmark
Liverpool City

07 February 2010

Percutian dilanjutkan ke belah Barat....Liverpool. Ada orang tu minat sangat ngan Liverpool, so bwk le dia g melawat kawasan...kui kui kui

Tak de ler g mana...hari pertama g albert dock..pastu hari kedua round stadium
















[<<  <  1  [2]  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net